fredag 28 augusti 2009

Hitta Biran 4 - Ledtråd 3

7 kommentarer:

Magnus sa...

Om ni ser en kille med beige gubbkeps och grön-vit-randig t-shirt på nån pub ikväll så kanske ni kan få en extra ledtråd... =)
Hällde just upp en East Coast Brewing "Brewers DIPA", en sak på ynka 25 cl. Flaskan fullkomligt exploderade när jag öppnade den, lyckades väl få en deciliter ner i glaset iaf! Trööökit!

dempa sa...

På vilken pub hittade du den Magnus?

Dina ledtrådar är finurliga. Är hyfsat säker på var den kan vara, men behöver mer kött på benen. Den senaste vet jag inte hur jag ska tolka, med Sockerdrickan och Karlskogabryggeriet..

Uffe sa...

Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump

Magnus sa...

Dempa: Jag köpte den på Fish&Beer i somras, har nog inte sett den på nån pub här i stan.

Uffe sa...

Yes!!! Jag har hitta' biran :-) den låg givetvis i ett ihåligt trä vid skateparken.
Magnus, ska jag få din mail så jag kan skicka bildbevis? eller hur gör vi?

Magnus sa...

Shit, va snabbt det gick! Grattis Uffe!
Javisst, skicka bild till magnusfaxa snabel-a gmail punkt com

Axel sa...

Grattis!! Ångrar att jag inte följde upp mina slutsatser.