måndag 7 september 2009

Hitta' Biran runda 6 - Introduktion

Nu börjar det bli höstruskigt utanför fönstret och jag tycker därför att vi värmer upp för nästa rafflande omgång av Hitta' Biran. Personligen skall jag mysa lite med min nyvunna Oak Aged Yeti IP som Uffe levererade som pris. Men nu är det ju ni som skall leta.

En liten introduktion kan vara på sin plats. Vi som Hitta' Biran är två killar vid namn Markus, och Axel. Det är Axel som sitter bakom tangentbordet men idéer och ledtrådar kommer att vara lika mycket mina som Markus. Båda gillar givetvis öl och vi har även ett bryggprojekt tillsammans som levererar något som faktiskt är riktigt drickbart.

Vi hoppas att vi skall kunna leva upp till Uffes utmärkt skattjakt, och att ni skall leta har roligt. Det kommer nämligen vi att ha.

Första ledtråden kommer att dyka upp under kvällen.

2 kommentarer:

Per T sa...

Härligt härligt! Ser fram emot nästa omgång! :)

Om folk är intresserade tänkte jag sätta upp en karta på Google Maps där vi kan fylla i alla gömställen vartefter. Vad säger folk?

Baresi sa...

Låter väl som en god idé.

Är det förresten någon som vet vad Uffe respektive Conluceo fick för pris för sina respektive lyckosamma skattsökningar?